دی سٹی اسکول
جونیئر –بی پی ای سی ایچ ایس
اردو ورک شیٹ
کلاس چہارم
نام : ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سیکشن: ـــــــــــــــ
تاریخ: ــــــــــــــــــــــــــــــ
سوال نمبر 1:
جملوں میں فاعل کے گرد
ائرہ بنائیے۔
1۔ دھوبی کپڑے
دھو رہا ہے۔
2۔ اس کے
پاس کتاب ہے۔
3۔ علی عقل
مند لڑکا ہے۔
سوال نمبر
2: جملوں میں مفعول
کے گرد دا
ئرہ بنائیے۔
1۔ دھوبی
کپڑے دھو رہا ہے۔
2۔ امی
کھانا پکا رہی ہیں ۔
3۔ ا حمد سائیکل چلا رہا ہے۔
سوال نمبر
3: جملوں میں فعل کے گرد
دائرہ بنائیے۔
1۔ میں نے
سبق پڑھ لیا ہے۔
2۔ آسمان پر
ندے اُڑ رہے ہیں ۔
3۔ میں
کھانا کھا رہا ہوں ۔
سوال نمبر
4: جملوں میں سے فعل ،
فاعل ، مفعول کو الگ کریں ۔
مفعول
|
فاعل
|
فعل
|
جملے
|
|
|
|
بچے باغ
میں کھیل رہے ہیں ۔
|
|
|
|
مالی پودوں
کو پانی دے رہا ہے۔
|
|
|
|
ابو اخبا ر
پڑھ رہے ہیں
|
|
|
|
چڑیا دانہ
کھا رہی ہے۔
|
|
|
|
وہ
خط لکھ رہی ہے
|
1۔ یہ بہت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ کپڑا ہے۔
2۔ لومڑی ایک
ــــــــــــــــــــــــــــــ
جانور ہے۔
3۔ آم بہت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ پھل ہے ۔
4۔ اکبر ـــــــــــــــــــــــــــــــــ بادشا ہ تھا۔
5۔ احمد ایک
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
طالب علم ہے۔
سوال نمبر 3: درج
ذیل غلط
فقرات کی درستگی کیجئیے ۔
1۔ ہم اسکول جاتا ہے۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
2۔ تمہارا تحفہ سب
سے اچھی ہے۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
3۔ سارہ کے پاس
دو گڑیا ہے۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4۔ آپ کب آو گے؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
5۔ پکنک پر کافی
مزے آیا۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
No comments:
Post a Comment