Monday, March 26, 2018

Urdu Revision WOrksheet

 دی  سٹی اسکول
جو نیئر – بی ،  پی ای سی ایچ ایس
    اعادہ                ورک       شیٹ


سوال نمب١ : جملوں میں غلط فقرات کی درستگی کریں۔

١-       آپ کا گھر کہاں واقعہ ہے؟
٢-        مرض کم ہورہی ہے؟
ـ٣-      آپ کی مزاج کیسی ہے۔؟
٤-           درد ختم  ہو گئی ہے۔
٥-    مجھے پڑھنے کاشوک ہے۔

سوال نمبر٢:ہندسے  و  الفاظ میں ١ ٣  تا ٤٠ گنتی لکھیئےاور  یاد کریں۔

سوال نمبر٣: ١تا٥ ١ الفاظ متضاد لکھیئے اور یاد کریں۔ 

سوال نمبر٤: جملوں میں  سے صفت  کو  الگ  کرکے  تحریر  کریں۔

١۔ میرا  بھائی  عقل مند ہے۔
٢۔ امی  مزیدار  کھانا  پکاتی  ہیں۔
٣۔ قوس قزاح  میں  سات  رنگ  ہوتے ہیں۔
٤۔ میرے دوست کے پاس لال رنگ کی گاڑی ہے۔
٥۔ رات کومیں نے دلچسپ کہانی پڑھی۔

سوال نمبر٥: ان عنوان پر٨٠  الفاظ  کی مدد سے مضمون تحریر کریں۔
٭                                     کراچی شہر
٭                              میرا پسندیدہ اُستاد
٭                                میرا پالتوجانور

No comments:

Post a Comment